12/10/2010

Opening Ceremony with M.A.C Tartan Party

Herkese Merhaba!
Ben Mousse.
Fransızca köpük anlamına gelen kelime; çikolatalı muazzam da bir tatlının adı aynı zamanda.


Peki kimim ben?
Deli dolu, eğlenceli, 20 yaşında bi kızım, tam bir akrep burcuyum. Müzik, sanat, moda, alışveriş olmadan asla yapamam! Uzak Doğu yemeklerini sever, İspanyol erkeklere, vanilya ve kahve kokusuna bayılırım.
Şimdilik bu kadar bilgi yeter, zaten sen zamanla beni daha da yakından tanırsın :)
Blog yazmaya karar vereli çok uzun süre olmamıştı ki ilk davetimi, M.A.C'in yeni koleksiyonunun tanıtılacağı Tartan temalı parti için aldım.
Garaj İstanbul'da yapılan partiye biraz geç gidebildim fakat gecenin sürprizine yetiştim :)
Biraz mitoloji, biraz ironi, biraz da peri masalı takviyeli mini bir oyunla yüzümüze tebessüm konduran M.A.C ekibine çok teşekkürler!
Tartan Tale adındaki yeni koleksiyona gelecek olursak, yılbaşına özel hazırlanan bu koleksiyon eye linerlar, dudak parlatıcıları, mükemmel ojeler ve pudralardan oluşuyor!
Sen ister kendini şimart, ister sevgilini ya da en yakın arkadaşını!


Bu koleksiyonun en güzel yanı, özel tasarlanan çantalarındaki setlerden ve Tartan temalı ayıcıklardan elde edilen tüm gelir, daha önce Lady GaGa ile yapılan proje gibi, AIDS'li hastaların yararına kullanılacak. Yani M.A.C sadece biz kadınları güzelleştirmekle kalmıyor, ne kadar duyarlı olduğunun da bir kez daha altını çiziyor.


İnan bana koleksiyon beni o kadar çok cezbediyor ki, her an bi M.A.C şubesinde, Tartan Masalı içinde kaybolmuş bir şekilde görülebilirim!

5 yorum:

  1. Hoşgeldiin :) Umarım bir sonraki aktivitede tanışırız! Bu çizimleri sen mi yapıyorsun? Çok hoş olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. elbiseni çook beğendim mousse:) makyaji da M.A.C ekibine mi yaptirdin? harika olmus!

    YanıtlaSil
  3. Çizimleri ben yapmıyorum ki zaten o benim :)

    Evet makyajımı da M.A.C ekibi yaptı, işlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ben bu kadar yaratıcı bir blog görmedim gerçekten de. 124719571 kişi hayran kitlen oluşacağına inanıyoruum. tatlısına bayılırım senin yazılarına da bayılacağım eminim. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. cizimler süper.. nasil yapiyosun..
    photoshopla falan mi

    YanıtlaSil